megawatti Postad 7 juli 2007 Postad 7 juli 2007 Tjenare gjorde en animation i AE exporterade som x264 med högsta möjliga inställningar, I AE så har man ju en lista med en massa saker som, add, alpha osv osv. Hittar inte den listan i Premiere, hur ska jag göra för att få bakgrunden genomskinlig? Ska jag exportera på ett annat sätt? 0 Citera
Rogge Postad 7 juli 2007 Postad 7 juli 2007 H.264 är bland det minst idealiska formatet man kan använda i PPro pga den hårda kompressionen. Rendera ut som QuickTime, Animation ur AE och använd RGB + Alpha så fungerar det, dessutom med bästa kvalitet. :) 0 Citera
megawatti Postad 7 juli 2007 Författare Postad 7 juli 2007 hittar inga rgb + alpha inställningar :/ screenshot? 0 Citera
megawatti Postad 7 juli 2007 Författare Postad 7 juli 2007 Tackar, fungerade superb! inte viste jag att man behövde skapa en render-profil å sånt, men Tack nu lärde jag mig något nytt :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.