Thop Postad 13 juni 2007 Postad 13 juni 2007 Tjena, jag söker en billig dv-kamera som jag kan ta med mig när jag tågluffar i sommar. Jag älskar att filma och skulle därför egentligen vilja ha en kamera som har många funktioner och som verkligen är BRA, men det känns så osäkert att ha med sig en dyr kamera när man tågluffar, så jag undrar om det finns någon under ca 4000 som fungerar fint. Jag vet inte riktigt vilka funktioner och så jag vill ha, men mic är ett måste. Jag vill väl egentligen ha den bästa som finns vid den prisklassen, om det nu går att hitta någon som duger. Hmm, ja, det var väl allt jag undrar över. Hoppas ni orkar lägga ner lite tid för att hjälpa mig. 0 Citera
ofstudios Postad 13 juni 2007 Postad 13 juni 2007 Som jag skrev i en annnan tråd Jag funderade på att sälja min Panasonic NV GS 140, eftersom jag använder den alldeles för sällan (pga att jag har använt skolans semi pro kameror istället) http://www.cyberphoto.se/?http://www.cyberphoto.se/info.php?article=GS140 Om du är intresserad så ingår (förutom standard utrustning som batteri, adapter etc.) stativ+stativväska+kameraväska + extern stereo mic+sd kort i köpet, kvitto finnes, kameran är inköpt från netonnet.se Jag kan tänka mig ~4000:- för hela kitet. of_studio@hotmail.com 0 Citera
Fisheye Postad 16 juni 2007 Postad 16 juni 2007 Tjena, jag söker en billig dv-kamera som jag kan ta med mig när jag tågluffar i sommar. Jag älskar att filma och skulle därför egentligen vilja ha en kamera som har många funktioner och som verkligen är BRA, men det känns så osäkert att ha med sig en dyr kamera när man tågluffar, så jag undrar om det finns någon under ca 4000 som fungerar fint. Jag vet inte riktigt vilka funktioner och så jag vill ha, men mic är ett måste. Jag vill väl egentligen ha den bästa som finns vid den prisklassen, om det nu går att hitta någon som duger. Hmm, ja, det var väl allt jag undrar över. Hoppas ni orkar lägga ner lite tid för att hjälpa mig. Panasonic gs320 verkar va en bra kamera för pengarna. 0 Citera
Thop Postad 21 juni 2007 Författare Postad 21 juni 2007 Tack för svaren, men insåg att jag inte har råd med en dv-kamera :( 0 Citera
carbe Postad 21 juni 2007 Postad 21 juni 2007 Om du är intresserad så ingår (förutom standard utrustning som batteri, adapter etc.) stativ+stativväska+kameraväska + extern stereo mic+sd kort i köpet, kvitto finnes, kameran är inköpt från netonnet.se Precis en sådan kamera tänkte jag köpa! Vet du om kameran har mic-ingång? 0 Citera
ofstudios Postad 21 juni 2007 Postad 21 juni 2007 Precis en sådan kamera tänkte jag köpa! Vet du om kameran har mic-ingång? Hej! Ja, kameran har mic ingång. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.