Fat Tony Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Jag undrar hur man gör en DVD. Jag använder Encore och kan det ganska ok(bara att jag inte vet vad menu remote eller overstride är för något). Jag kan bränna ut en DVD men jag har inget program för att göra om slag till DVD fodralen eller något att ha egen design på själv DVD:n. även om jag har det vart kan man gör sådana skivor 0 Citera
Pehrbau Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Override är väldigt grundläggande särskilt om du gör en film med menyval. Det finns bra beskrivet i manualen och i hjälpfunktionen. Meny remote syftar till den fjärrkontroll som används att styra DVD-spelaren som du spelar skivan i. T ex title remote innebär att du kan återvända till en viss meny från olika ställen i filmen. 0 Citera
video_sync Postad 11 juni 2007 Postad 11 juni 2007 Jag undrar hur man gör en DVD. Jag använder Encore och kan det ganska ok(bara att jag inte vet vad menu remote eller overstride är för något). Jag kan bränna ut en DVD men jag har inget program för att göra om slag till DVD fodralen eller något att ha egen design på själv DVD:n. även om jag har det vart kan man gör sådana skivor Göra sådana skivor? Du menar tryckta skivor komplett med omslag ? Vänd dig till närmaste DVD-A hus. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.