Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag undrar hur man gör en DVD. Jag använder Encore och kan det ganska ok(bara att jag inte vet vad menu remote eller overstride är för något). Jag kan bränna ut en DVD men jag har inget program för att göra om slag till DVD fodralen eller något att ha egen design på själv DVD:n. även om jag har det vart kan man gör sådana skivor

Postad

Override är väldigt grundläggande särskilt om du gör en film med menyval. Det finns bra beskrivet i manualen och i hjälpfunktionen. Meny remote syftar till den fjärrkontroll som används att styra DVD-spelaren som du spelar skivan i. T ex title remote innebär att du kan återvända till en viss meny från olika ställen i filmen.

• 2 veckor senare...
Postad
Jag undrar hur man gör en DVD. Jag använder Encore och kan det ganska ok(bara att jag inte vet vad menu remote eller overstride är för något). Jag kan bränna ut en DVD men jag har inget program för att göra om slag till DVD fodralen eller något att ha egen design på själv DVD:n. även om jag har det vart kan man gör sådana skivor

Göra sådana skivor? Du menar tryckta skivor komplett med omslag ?

Vänd dig till närmaste DVD-A hus.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...