sebebw Postad 1 juni 2007 Postad 1 juni 2007 Hej, jag undrar hur man gör en film bakspolad i normal hastighet som den här filmen: :D 0 Citera
sebebw Postad 1 juni 2007 Författare Postad 1 juni 2007 Jag märkte nu att man kunde göra det i adobe premiere.. Fast det skulle vara lättare om jag slapp skaffa det 0 Citera
megawatti Postad 1 juni 2007 Postad 1 juni 2007 du kan göra det i stort sätt alla program, även moviemaker tror jag som hänger med windows xp. 0 Citera
sebebw Postad 2 juni 2007 Författare Postad 2 juni 2007 Går det i movie maker? Hur? Det skulle vara bra då slipper jag installera nåt :D Jag såg då inget videoeffekt i movie maker man kan göra det i. 0 Citera
Xybit Postad 9 juni 2007 Postad 9 juni 2007 Jag är också intresserad av att spola tillbaka/rewinda/reversa film, det går inte att göra det i moviemaker, men vet någon om det funkar i Magix Movie Edit Pro 10?? 0 Citera
Skomakarn Postad 27 juni 2007 Postad 27 juni 2007 Ni kan ladda ned en trial av Pinnacle Studio 10 Plus (länk), går att använda en månad. Högerklicka på klippet som skall spelas baklänges efter att ha lagt in det på tildslinjen, välj Clip Properties, och klicka på den sladdliknande ikonen i rutan som kommer upp. Lägg till effekten "Speed" och kryssa i baklängesrutan. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.