golonka Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Jag ska göra en film i Pinnacle studio 10 Plus och sedan spara den i avi. format för att sedan importera den till adobe premiere Pro 2.0 för att lägga dit en dvd meny och sedan spara den i avi. format igen. Sedan ska jag bränna ut den på dvd, då kommer min fråga in i bilden. Hur ska jag bränna filmen så att menyerna och allting fungerar bra? Kan jag göra filmen till en img./iso. fil och sedan bränna in på skiva som en vanlig film man laddar ner via torrent lr finns det något annat bättre sätt? Mycket tacksam för svar. 0 Quote
Max_H Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Jag kan extremt lite om Studio 10, men kan inte den bränna dvd: er direkt? Varför gå via andra program? /Max 0 Quote
golonka Posted June 1, 2007 Author Posted June 1, 2007 jo det stämmer att det går att bränna via pinnacle studio men menyerna man kan göra i studio 10 gillar jag inte därför fixar jag dom i premiere istället 0 Quote
Recommended Posts