krita Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 En ytterst trivial fråga. När jag exporterar film från min DV kamera till min dator via Firewire så kommer det ibland med grön, lila små prickar som blinkar till ibland. Är det någon som vet vad detta beror på? Är det fel på kameran, firewire kabeln, programmet eller någon annanstans. Med vänlig hälsning Kristofer 0 Citera
Joel.N Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 En ytterst trivial fråga. När jag exporterar film från min DV kamera till min dator via Firewire så kommer det ibland med grön, lila små prickar som blinkar till ibland. Är det någon som vet vad detta beror på? Är det fel på kameran, firewire kabeln, programmet eller någon annanstans. Med vänlig hälsning Kristofer Prova ett rengöringsband i kameran... 0 Citera
Max_H Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 Syns dom på kamerans lcd "före" band? Dvs om du bara spelar upp materialet från datorn via fw? Kör du daisy chaining? (Dvs datorns firewire > firewire-hårddisk > firewire in i kameran? Vilket program kör du? /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.