Rahmberg Postad 15 maj 2007 Postad 15 maj 2007 Den här tråden kanske finns redan, men jag hittade ingen. Jag är sugen att börja lite mer seriöst med att göra animerad lerfilm mm. men jag måste köpa mig en ny kamera. Jag är ute efter en stillbilds digitalkamera som man kan koppla ihop till datorn och föra över det direkt om nu funkar så. Finns det billiga kameror som man skulle kunna använda med bra kvalite? Jag är en kille på 17 år och har inte så mycket pengar för tillfället så alla förslag på kameror är bra. Jag kan även ta emot tips hur ni tycker jag skall göra med allt. Det här är den enda film jag har gjort som animering. Då använde jag en helt vanlig digitalkamera och la in alla bilder för hand. 0 Citera
megawatti Postad 15 maj 2007 Postad 15 maj 2007 En vanlig digitalkamera, Sök lite på google efter sånna som har directlink (ingen aning om vad de kallas) alltså så du kan ta bilder med datorn ist för med kameran, anväda datorn som "minne" direkt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.