Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hey alla, en akut och brådskande fråga. Jag har ett mastodontprojekt i After Effects Pro 7.0 som skall brusreduceras. Har flera klipp jag lagt Remove Grain på, men av någon anledning så är det bara på tre klipp som After Effects verkligen brusreducerar. Jag höll på en massa och helt plötsligt brus reducerar den ännu ett klipp, som inte funkade nyss.

Jag har varit med om samma fenomen på ett annat After Effects på en annan dator för ett halvår sedan, då skulle vi också brusreducera och helt plötsligt fungerar inte effekten, för att sedan börja helt plötsligt när man läggar på den i en ny compostition etc. Och nej, det är inga inställningar jag rört.

Filmmaterialet är i SD-Pal-Wide 25p.

Någon som varit med om något liknande och vet vad man kan göra?

Jätte bråttom och tack så mycket för hjälpen etc.

Postad

Nej, hade jag inte, har dock läst mig till att felet oftast beror på att det är en svart frame i början (av någon anledning, p.g.a. filter eller annat), då funkar effekten inte som den skall, men tack så mycket för hjälpen.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...