clonad Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Vad säger ni om detta nya paket från Adobe? Värt att köpa? Jag som är student har ju tillgång till studenterbjudandet från csn men som svider att det inte får användas mer än till privat bruk. Är det värt 3200sek? Eller ska man leva som en olaglig redigerare som jag faktiskt varit i några år nu utan att publicerat några större grejer på internet? Tänkte köpa en hv20 + en esata hårddisk till min bärbara dator (nx9420, 2gb minne) 0 Quote
megawatti Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Man kan ju inte se vad för program du har redigerat i ifall du inte flashar runt med de. Peace! :) 0 Quote
StenR Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Du kan ju spara till den något dyrare Education-versionen som får användas kommersiellt: "The Education shrink wrap products are OK for commercial use, teaching etc. Student Edition products are just for private use " 0 Quote
Recommended Posts