coleman45 Postad 19 april 2007 Postad 19 april 2007 Undrar om det finns ngt program till PC som motsvarar MAC´s " TEXT TOOL" som hör till Final Cut!!! Eller går det att göra liknande saker i After Effects? Tacksam för all hjälp 0 Citera
pld Postad 19 april 2007 Postad 19 april 2007 Vet inte vad man kan göra i Mac´s "text tool" men är inte photoshop väldigt bra för att göra texter och sedan fixa effekter på dem i After Effects? 0 Citera
clubbedtodeath Postad 19 april 2007 Postad 19 april 2007 Man kan göra både texten och effekterna i After effects, vet heller inte vad man kan göra med mac tool men ae är skitbra program till pc skaffa det :) 0 Citera
barnholdt Postad 19 april 2007 Postad 19 april 2007 Undrar om det finns ngt program till PC som motsvarar MAC´s " TEXT TOOL" som hör till Final Cut!!! Eller går det att göra liknande saker i After Effects? Tacksam för all hjälp Vet inte vilket program du menar? Är det den vanliga textgeneratorn, boris eller livetype? Skulle tro att de två första finns i alla redigeringsprogram för pro segmentet, är dock inte säker då jag bara använder FCP. 0 Citera
coleman45 Postad 19 april 2007 Författare Postad 19 april 2007 Vet inte vilket program du menar? Är det den vanliga textgeneratorn, boris eller livetype? Skulle tro att de två första finns i alla redigeringsprogram för pro segmentet, är dock inte säker då jag bara använder FCP. Hahaha så pinsamt av mig. Jag menade ju Livetype, skrev ju helt fel när jag skrev text tool, hahaha jaja... Nog om detta, ja precis undrade mest om det fanns att få tag på till pc. Satt med FCP förr, men sitter i Premier nu. Men annars är det väl bara att tuta o köra i aftereffects då när man ska pula med texter. Tack för alla svar! 0 Citera
Max_H Postad 22 april 2007 Postad 22 april 2007 Du kan ju utgå ifrån alla textanimations-presets som finns att tillgå i AE med "Browse Presets". Sedan kan du ju ändra dom efter behov. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.