Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena

Jag har precis uppgraderat mitt fce till 3.5, men när jag ska spara projektfilen vill den göra en helt ny fil istället för att skriva över den gamla. Är det någon sorts inställning man behöver göra eller ska det vara så?

Tacksam för svar!

/Klajj

Postad

Jag tyckte bara det var konstigt eftersom det inte var så innan jag uppgraderade. Kan man inte ställa in på nåt sätt så den skriver över istället?

Postad
Jag tyckte bara det var konstigt eftersom det inte var så innan jag uppgraderade. Kan man inte ställa in på nåt sätt så den skriver över istället?

Men bara för att programmet vill att du ska göra det behöver du väll inte det. Bara skriv över sin gamla fil med den nya (den som skapas när du sparar projektet).

Postad
Men bara för att programmet vill att du ska göra det behöver du väll inte det. Bara skriv över sin gamla fil med den nya (den som skapas när du sparar projektet).

hur gör man det då? även fast jag har samma namn på dom så blir det två.

är inte någon jättefantast på det här.

Postad
hur gör man det då? även fast jag har samma namn på dom så blir det två.

är inte någon jättefantast på det här.

När du ska spara projektet markerar du den filen du vill skriva över och trycker du på Spara/Save.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...