Klajj Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Tjena Jag har precis uppgraderat mitt fce till 3.5, men när jag ska spara projektfilen vill den göra en helt ny fil istället för att skriva över den gamla. Är det någon sorts inställning man behöver göra eller ska det vara så? Tacksam för svar! /Klajj 0 Quote
FarfarMOV99TD Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Vad gör det om du gör en ny projektfil, jag har kanske 50 st projektfiler. 0 Quote
Klajj Posted April 16, 2007 Author Posted April 16, 2007 Jag tyckte bara det var konstigt eftersom det inte var så innan jag uppgraderade. Kan man inte ställa in på nåt sätt så den skriver över istället? 0 Quote
FarfarMOV99TD Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Jag tyckte bara det var konstigt eftersom det inte var så innan jag uppgraderade. Kan man inte ställa in på nåt sätt så den skriver över istället? Men bara för att programmet vill att du ska göra det behöver du väll inte det. Bara skriv över sin gamla fil med den nya (den som skapas när du sparar projektet). 0 Quote
Klajj Posted April 16, 2007 Author Posted April 16, 2007 Men bara för att programmet vill att du ska göra det behöver du väll inte det. Bara skriv över sin gamla fil med den nya (den som skapas när du sparar projektet). hur gör man det då? även fast jag har samma namn på dom så blir det två. är inte någon jättefantast på det här. 0 Quote
FarfarMOV99TD Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 hur gör man det då? även fast jag har samma namn på dom så blir det två. är inte någon jättefantast på det här. När du ska spara projektet markerar du den filen du vill skriva över och trycker du på Spara/Save. 0 Quote
Klajj Posted April 17, 2007 Author Posted April 17, 2007 När du ska spara projektet markerar du den filen du vill skriva över och trycker du på Spara/Save. tack! 0 Quote
Recommended Posts