Tyl Postad 15 april 2007 Postad 15 april 2007 Har Pinnacle studio 10, XP, IE 7, grafikkort ASUS, A8N-sli-se Har redigerat film på datorn, musik pålagt, menylänkar gjorda Kan spela upp i datorn med ljud och menylänkar som fungerar Tar ut skivan och sätter den i Ny dVD spelare, inget ljud men menylänkarna funkar och likaså bild Sätter skivan i datorn= bild men inget ljud Kopierar kort sekvens från filmen, gör menylänkar, kör i dator och nu funkar det Går tillbaka för att bränna hela filmen på skiva= bild men inget ljud Fattar inte Gör någon? Hälsar Tyl 0 Citera
Tyl Postad 15 april 2007 Författare Postad 15 april 2007 Allt funkar i datorn, men när jag ska bränna till skiva, då uppstår problemen. Då uteblir ljudet Tyl 0 Citera
Tyl Postad 17 april 2007 Författare Postad 17 april 2007 Ja Fick ingen ordning på det hela Tog bort och körde in originalfilmen och ska nu omredigera den Till saken hör att jag kopierar in halva filmen och redigerar den. När sedan den andra halvan är klar ( i videokameran) kopierar jag in den Har märkt att det ibland kan bli så att pålags bakgrundsmusik i den första halvan dyker upp (samma) i den andra halvan= mycket märkligt Hädanefter ska jag ta hela filmen med videokameran och därefterredigera den i Pinnacle Tyl 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.