Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hejsan!

jag ska nu bränna en film som är ca 35minuter. sedan tidigare har jag bränt i nerostartsmart men jag vill ha något lite bättre än det. det brukar ofta krångla. någon som har något bra tips på ett annat bränningsprogram?

tack på förhand

Postad
hejsan!

jag ska nu bränna en film som är ca 35minuter. sedan tidigare har jag bränt i nerostartsmart men jag vill ha något lite bättre än det. det brukar ofta krångla. någon som har något bra tips på ett annat bränningsprogram?

tack på förhand

Det kan du enkelt göra med även de billigare redigeringsprogrammen som tex Pinnacle studio eller Adobe Premiere (Båda kostar någonstans 500-1000:-, och är perfekta till redigering för såväl amatörer som "semiproffs"...)

Mvh

Joel.N

Postad
Det kan du enkelt göra med även de billigare redigeringsprogrammen som tex Pinnacle studio eller Adobe Premiere (Båda kostar någonstans 500-1000:-, och är perfekta till redigering för såväl amatörer som "semiproffs"...)

Mvh

Joel.N

Antar att du menar Premiere Ellements =)

• 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...