spectrus Postad 13 april 2007 Postad 13 april 2007 hejsan! jag ska nu bränna en film som är ca 35minuter. sedan tidigare har jag bränt i nerostartsmart men jag vill ha något lite bättre än det. det brukar ofta krångla. någon som har något bra tips på ett annat bränningsprogram? tack på förhand 0 Citera
Joel.N Postad 13 april 2007 Postad 13 april 2007 hejsan! jag ska nu bränna en film som är ca 35minuter. sedan tidigare har jag bränt i nerostartsmart men jag vill ha något lite bättre än det. det brukar ofta krångla. någon som har något bra tips på ett annat bränningsprogram? tack på förhand Det kan du enkelt göra med även de billigare redigeringsprogrammen som tex Pinnacle studio eller Adobe Premiere (Båda kostar någonstans 500-1000:-, och är perfekta till redigering för såväl amatörer som "semiproffs"...) Mvh Joel.N 0 Citera
video_sync Postad 15 april 2007 Postad 15 april 2007 Det kan du enkelt göra med även de billigare redigeringsprogrammen som tex Pinnacle studio eller Adobe Premiere (Båda kostar någonstans 500-1000:-, och är perfekta till redigering för såväl amatörer som "semiproffs"...) Mvh Joel.N Antar att du menar Premiere Ellements =) 0 Citera
FarfarMOV99TD Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Om du är villig att lägga lite pengar på programmet rekomenderar jag Adobe Encore. Kostar runt 3 000 kr. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.