Fisheye Postad 12 april 2007 Postad 12 april 2007 Jag har köpt en extern kamera som jag har kopplat in i min videokamera. Den har av in och de kommer bild från den externa kamera till videokameran. Men problemet är att jag inte kan spela in bilden från den externa kameran. Jag har testat hålla inne rec och tryckt play som de står att man ska göra. Men den spelar ändå inte in från den externa kameran fast den ger bild. Någon som kan hjälpa? 0 Citera
sky_eye Postad 13 april 2007 Postad 13 april 2007 Det skulle nog underlätta en del om du talade om vad du hade för kamera osv. \\Sky 0 Citera
StenR Postad 13 april 2007 Postad 13 april 2007 Ännu mer skulle det hjälpa med information om videokameran. Men för det första ska man sätta kameran i vcr-läge. För det andra så kan man behöva enabla av-ingången i någon meny i kameran. 0 Citera
sky_eye Postad 13 april 2007 Postad 13 april 2007 Jo, det var videokameran jag menade, sorry om jag var otydlig. Den informationen behövs för att man skall slippa komma med just sådana gissningar. Handgreppen varierar mellan olika modeller så man kan inte bara generellt säga att "så här gör man". \\Sky 0 Citera
Fisheye Postad 13 april 2007 Författare Postad 13 april 2007 Jo, det var videokameran jag menade, sorry om jag var otydlig. Den informationen behövs för att man skall slippa komma med just sådana gissningar. Handgreppen varierar mellan olika modeller så man kan inte bara generellt säga att "så här gör man". \\Sky Har en panasonic gs400. Den har alla utgångar och sådant som behövs. Jag får ju in bild från den externa kameran så inställningarna borde va rätt? Frågan är hur jag ska få de att spela in. Man ska hålla inne rec och trycka på play men de funkar inte. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.