Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur lång ska det igentligen ta att komprimera en timmes film exporterad från PPro om man komprimerar till H.264 med QT? För imorse satte jag igång en exportering och när jag kom hem ca 8 timmar senare så hade den bara exporterat 21%.

Tacksam för svar.

Postad
Hur lång ska det igentligen ta att komprimera en timmes film exporterad från PPro om man komprimerar till H.264 med QT? För imorse satte jag igång en exportering och när jag kom hem ca 8 timmar senare så hade den bara exporterat 21%.

Jag har inte provat hur lång tid en timme tar, men det kommer att ta väldigt lång tid att få ut en timme som H.264 ut ur PPro. Att koda till H.264 tar alltid väldigt lång tid, även med hjälp av QuickTime Pro.

Postad
Jag har inte provat hur lång tid en timme tar, men det kommer att ta väldigt lång tid att få ut en timme som H.264 ut ur PPro. Att koda till H.264 tar alltid väldigt lång tid, även med hjälp av QuickTime Pro.

Hmm, okej tack för svaret. Antar att man får hitta en annan dator för nåt dygn om man ska göra det då :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...