Gäst AVID Postad 28 mars 2007 Postad 28 mars 2007 Är det någon som vet vart man kan få tag i elektriska ljud? Jag ska använda det till när en person får ström igenom kroppen. Bara GRATIS ljud!!! 0 Citera
Christian van Caine Postad 28 mars 2007 Postad 28 mars 2007 Bra & gratis brukar inte vara synonymt i det här fallet, men TROR att http://www.independent.nu har några schysst & garanterat gratis! Det här är ett bra tillfälle att INTE rekomendera att göra själv! Har iof baserat de flesta av mina egna el-ljud på en hemmabyggd Tesslakula jag byggde för en massa år sen....men hade man haft otur så hade jag raskt kunnat förvandlas till en välstekt kolbrikett....jeez... 0 Citera
Joel.N Postad 29 mars 2007 Postad 29 mars 2007 Är det någon som vet vart man kan få tag i elektriska ljud? Jag ska använda det till när en person får ström igenom kroppen. Bara GRATIS ljud!!! Sök här på forumet så finns det trådar med mängder av länkar till såväl gratisljudsidor som betalsidor... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.