Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag undrar om det är någon som vet om det finns ett biligt och bra ställe som man kan lämna in en DVD för att få snygga menyer och som dessutom kopierar till ca 100 st. Har en DVD med kortfilmer som ska säljas på DVD fast önskar att det på DVDn fanns menyer så man kan välja vilken film man vill se. Kan inte sånt här själv så är tacksam för alla tips!

Postad
Jag undrar om det är någon som vet om det finns ett biligt och bra ställe som man kan lämna in en DVD för att få snygga menyer och som dessutom kopierar till ca 100 st. Har en DVD med kortfilmer som ska säljas på DVD fast önskar att det på DVDn fanns menyer så man kan välja vilken film man vill se. Kan inte sånt här själv så är tacksam för alla tips!

Hej!

När det gäller att fixa snygga menyer till DVD:n är det lätt ordnat med de flesta vanliga redigeringsprogrammen, som exempelvis Pinnacle eller Adobe Premiere.

Annars kan säkert de allra flesta här på Voodoo Film (mot ersättning) hjälpa dig med detta om du anser det för svårt att göra själv...

Även jag skulle kunna tänka mig att göra detta... (maila mig om du är intresserad, du hittar mina kontaktuppgifter om du klickar på mitt namn här till vänster, dvs vid fotot)

När det gäller kopiering/bränning av ca 100 DVD-skivor kan du kontakta "vilket tryckeri som helst", de flesta gör sådant idag!

ring runt lite för priserna kan variera stort.

Vid större antal kan jag rekommendera att kontakta Interstema, som håller riktigt bra priser. (Jag vet tyvärr inte om hur de ställer sig till att kopiera antalet 100st, själv jobbar jag med en upplaga om hela 10.000st för mina pågående projekt, så det är ju en viss skillnad...

Lycka till, och hör gärna av dig om du vill.

Mvh

Joel.N

• 4 veckor senare...
Postad

undrar hur man kan skapa så många kopior av en DVD det tar typ 20min för att bränna en (som är 5min lång) DVD. Höga krav på automatiska funktioner och samspel mellan brännare och don. Skulle vilja se slut resultatet

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...