Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är det så att en nykel till colorista låter mig enbart använda på antingen PP eller AE, inte både och?

Svaret jag fick från Red Giant Software innan jag köpte Colorista var att du köper en nyckel och får installera Colorista både på PPro och AE. Det fungerar alltså utmärkt att installera Colorista på PPro och AE med samma nyckel, helt lagligt dessutom. Du måste dock ladda ner separata installers, en till PPro och en till AE. Ett bra deal med andra ord! :)

Postad

Ok. Puuuuh.

Trodde att jag köpt pluginen och inte fattat att den enbart gäller för en application. Jag mailade med dem och fick helt klart för mig att samma nedladdning gäller för både pp och ae.

nedladdning AEversion på gång.

Tack

Postad
:)

tack

Varsågod! :)

Jag tror att du kommer att gilla Colorista. Själv är jag jättenöjd och använder den även till stillbilder som jag ibland fixar till i AE. Att tex fixa till en vitbalns som blev lite fel är mycket lätt med Colorista och ger bäst resultat tycker jag, både i video och stillbild.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...