peterfilm.se Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 Är det så att en nykel till colorista låter mig enbart använda på antingen PP eller AE, inte både och? 0 Citera
Rogge Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 Är det så att en nykel till colorista låter mig enbart använda på antingen PP eller AE, inte både och? Svaret jag fick från Red Giant Software innan jag köpte Colorista var att du köper en nyckel och får installera Colorista både på PPro och AE. Det fungerar alltså utmärkt att installera Colorista på PPro och AE med samma nyckel, helt lagligt dessutom. Du måste dock ladda ner separata installers, en till PPro och en till AE. Ett bra deal med andra ord! :) 0 Citera
peterfilm.se Postad 19 mars 2007 Författare Postad 19 mars 2007 Ok. Puuuuh. Trodde att jag köpt pluginen och inte fattat att den enbart gäller för en application. Jag mailade med dem och fick helt klart för mig att samma nedladdning gäller för både pp och ae. nedladdning AEversion på gång. Tack 0 Citera
Rogge Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 :) tack Varsågod! :) Jag tror att du kommer att gilla Colorista. Själv är jag jättenöjd och använder den även till stillbilder som jag ibland fixar till i AE. Att tex fixa till en vitbalns som blev lite fel är mycket lätt med Colorista och ger bäst resultat tycker jag, både i video och stillbild. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.