san Postad 13 mars 2007 Postad 13 mars 2007 Jag har precies skaffat Pinnacle studio version 10. Har lyckats att överföra från min digitala videokamera till datorn, klipp till filmen. Problem börjar när jag ska skapa en dvd. då får jag upp följande text. Export error: real time vad menas med det? hur gör jag för att överföra min film till en dvd skiva som jag kan spela i dvd spelaren? inte så roligt att slängt bort så mycket pengar på något som inte fungrar.. 0 Citera
Pehrbau Postad 13 mars 2007 Postad 13 mars 2007 Det vore bra om du ger litet mer upplysning om vad du har gjort för något och vad din dator har för egenskaper. Har du redigerat din film i Pinnacle Studio och konverterat den färdiga filmen till det format som DVD-skivan kräver. Det formatet är vanligen MPEG2. Real time kan t ex peka på att din dator inte klarar att hantera video data så snabbt som antingen brännarprogrammet eller brännaren kräver. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.