barnholdt Postad 19 februari 2007 Postad 19 februari 2007 Vad tycker du? Vilken videosajt föredrar du bäst? Så lyder frågan på första sidan just nu, jag måste själv erkänna att jag svara faktiskt Youtube på den frågan. Men efter att funderat lite på saken kom jag till att tänka på att det är ju faktiskt inte bara en sida som är bäst på att leverera video. Tittar man som video och film fantast på de förslag till sidor på nätet som det går att välja på borde svaret bli iTunes. Men iTunes är ju inte med och det är ett program och inte en sida, mer som en RSS sökmotor för film och ljud-filer. Så till alla er som lägger upp och delar med er av era filmer, You ROCK! Min röst går till, Annan.... Till alla er som lägger upp filmer på nätet med den kvalitén ni själva vill ha och står för. 0 Citera
_nemo_ Postad 20 februari 2007 Postad 20 februari 2007 Ändrade rubriken. Tänk på att skriva tydliga rubriker. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.