lINDBLADH Postad 11 februari 2007 Postad 11 februari 2007 Jag har precis skaffat Adobe Encore 2.0 och försöker ladda ner avi.filmer till en meny som jag tillverkat. Jag måste väl Trancoda avi.filer för att de ska fungera? Men hur för jag in filen i Encore så att jag kan trancoda den? Tacksam för svar /Lindbladh 0 Citera
Rogge Postad 11 februari 2007 Postad 11 februari 2007 Jag måste väl Trancoda avi.filer för att de ska fungera? För att jobba i Encore - Nej För att bränna DVD'n - Ja Men hur för jag in filen i Encore så att jag kan trancoda den? File > Import 0 Citera
lINDBLADH Postad 11 februari 2007 Författare Postad 11 februari 2007 Hej! Jag är ny här på forumet så jag kanske ska börja med att säga hej! jag ahr ett litet problem. Jag jobbar nu med Adobe encore 2.0. När jag importerar en fil (avi.) och öppnar den i timelines så kommer bara ljudet med, ingen bild! Någon som vet vad jag kan göra för fel? Tack på förhand! /Lindbladh 0 Citera
simonrahnster Postad 11 februari 2007 Postad 11 februari 2007 lINDBLADH´s trådar ihopslagna + förtydligad rubrik 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.