ekan91 Postad 11 februari 2007 Postad 11 februari 2007 Hur suddar jag ansikte och personer? Kan man använda adobe primere elements 1.0 - 3.0? 0 Citera
Movie Jonie Postad 11 februari 2007 Postad 11 februari 2007 Beror på hur du menar med suddar om du bara vill dölja anskiten. eller ta bort dem helt ?. Kan tyvärr inte elements men skulle tipa att det inte går. Men jag låter det var o sagt. 0 Citera
ekan91 Postad 11 februari 2007 Författare Postad 11 februari 2007 bara kludda till de så man inte ser personen. 0 Citera
simonrahnster Postad 11 februari 2007 Postad 11 februari 2007 Hejsan! Du kan kolla på denna tutorial (visserligen för premiere 6.5) men du kan säkert dra nytta av den iallfall. How to blur a face Någon annan som försöker "blura" ett ansikte i elements Själv kan jag ingeting om Elements, men hoppas detta hjälper dig lite på vägen. 0 Citera
ekan91 Postad 17 februari 2007 Författare Postad 17 februari 2007 det funkar inte :/ även fast jag har adobe after effects 0 Citera
simonrahnster Postad 17 februari 2007 Postad 17 februari 2007 jahopp...då vet vi att det inte funkar. Ska vi stanna där, eller ska du berätta vad som inte funkar exakt? 0 Citera
mawi Postad 19 februari 2007 Postad 19 februari 2007 Stillastående kamera. Ha två lager. Ett utan skådespelare som du lägger överst. Ett med skådespelare som du följdaktligen lägger underst. Gör en mask för det övre lagret som täcker det du vill sudda. Masken animerar du så den följer objektet. Om kanterna blir ojämna markerar du masken i tidslinjen och trycker på f för feather och höjer värdet.. Vill du röra på kameran så fungerar inte denna metod... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.