TDA Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Har ägnat dagen åt att surfa runt i forumet och det har fått mig att fundera. Det verkar finns väldigt mycket kompetent folk här i alla åldrar. Men vad vill ni uppnå med allt filmande? Ser de flesta filmandet som enbart en hobby eller är det ett steg mot att få göra film "på riktigt"? Tänker ni er en plats i branschen på längre sikt? Isåfall som vad, regissör, ljud, ljus etc? Skulle vara intressant att få ta del av era tankar. Själv så hoppas jag på att få möjlighet och stöd att göra längre produktioner. Fortfarande lågbudget men med bättre teknik än den jag har nu. På längre sikt så hoppas jag på att kunna få in en fot i branschen och göra långfilm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzito Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Än så länge är det bara en hobby, men jag hoppas verkligen på att kunna jobba inom branschen i framtiden. Då som manusförfattare och regissör. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts