AnneliT Postad 2 februari 2007 Postad 2 februari 2007 Hej, är det någon som vet något företag som sysslar med redigering av hemvideofilmer, typ om man vill få hjälp att göra sin bröllopsfilm mer proffesionell och sevärd? Kostnad? Gärna tips på hemsidor till företagen. Tack för hjälpen! 0 Citera
jernby film Postad 2 februari 2007 Postad 2 februari 2007 Kostnad och var beror ju helt på din orginalfilm, hur den är filmad. Vilken typ av råmaterial. /nils 0 Citera
AnneliT Postad 2 februari 2007 Författare Postad 2 februari 2007 Hej, de är filmade med en digital videokamera på mini dv band. Jag vill ha dem redigerade och inspelade på dvd skivor. Vart vänder jag mig då? Tacksam för hjälp! 0 Citera
jernby film Postad 2 februari 2007 Postad 2 februari 2007 Princip ALLA på detta forum kan göra det du frågar efter. Ring eller skicka e-post till någon som har tid. Inte till mej Lycka till /nils 0 Citera
Bengt Postad 4 februari 2007 Postad 4 februari 2007 Hej, de är filmade med en digital videokamera på mini dv band. Jag vill ha dem redigerade och inspelade på dvd skivor. Vart vänder jag mig då? Tacksam för hjälp! Hör av dig till mig, har möjlighet att hjälpa dig. /Bengt 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.