Sudde Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Går det att rita upp en mask i AE som har precis den form jag vill? Typ som att rita med pennan i paint? Som jag har fattat när jag suttit med programmet går det bara att göra runda, fyrkantiga eller kantiga masker... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sudde Posted April 6, 2004 Author Share Posted April 6, 2004 Ingen som vet??!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattan Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Det går att göra valfria former med pennverktyget (pen tool). Läs mer i hjälpen (F1). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sudde Posted April 6, 2004 Author Share Posted April 6, 2004 Gör det verkligen det?! Vad bra i så fall! Skall utforska det när jag kommer hem ikväll! Tack för hjälpen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereolith Posted April 8, 2004 Share Posted April 8, 2004 Jag använde det jävligt mycket när jag gjorde denna videon tillsammans med en polare. Lägg märke till klippen med brudarna. Där har vi maskat riktigt mycket runt dem. Det tog några veckor :-) www.dingproductions.tk 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts