peterfilm.se Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Tjena Jag håller på att klippa ihop en vindsurfingfilm som troligen kommer landa på 30-40 minuter. Hela tanken med filmen är att den skall vara gratis och finns för nedladdning för alla. Har jobbat (och kommer jobba hårt) på att få så många som möjligt att ladda ner den då det är viktigt för mina kommande projekt. Jag tänkte ha den i 2 versioner. En low-quality för att ge smakprov, sedan en fullkvalitet för att folk skall kunna ladda ner den och bränna som Svcd eller DVD, vilket troligen landar på runt 1 GB. Problemet är det att så fort jag lägger ut filen kommer min server att krascha. Uppskattar ganska många nedladdningar i början. Hur tycker ni att man skall göra, Torrent? Jag har även kontakt med olika surfsidor i olika länder; skall man dela ut filen så surfare får ladda den från respektive lands forumserver. Jag kan ganska lite om torrent, vad tror ni...? MVH Peter 0 Quote
Recommended Posts