larni_weskel Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 Bennet - Säcken Full (20 min) Filmen handlar om en äldre man som tror han är tomten pga av lite kaos i hans barndom. Filmen följer Bennet i en dag, det är typ ett hemma-hos-reportage. Filmen håller sig i komedigenren. Nya textade: Originalet: Längd: 19:53 0 Citera
larni_weskel Postad 7 januari 2007 Författare Postad 7 januari 2007 Nån som har sett eländet och har nått att säga? 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 7 januari 2007 Postad 7 januari 2007 Håller på att hämta den långa versionen, kommenterar sen. Skumt, funkar inte för mig. 0 Citera
larni_weskel Postad 8 januari 2007 Författare Postad 8 januari 2007 Hmm, det var ju skumt, funkar bra för mig. La till en länk till youtubeversionen i första inlägget. 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 20 januari 2007 Postad 20 januari 2007 Haha, jodå. Den var ju inte lite sjuk, men h#vete vad rolig! Snyggt fotad, bra klippt och dugligt ljud. Några av de bästa scenerna var när han pantade burkar och duschade. ;) 0 Citera
larni_weskel Postad 16 oktober 2011 Författare Postad 16 oktober 2011 Många som har sett den här gamla filmen har velat ha den textad så nu har vi textat den och lagt upp den på nytt med lite små förbättringar. Originalet ligger dock kvar så inga George Lucas-påhopp tack :) Varsågoda: 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.