Swishahouse Postad 14 december 2006 Postad 14 december 2006 Hej Har fått lite problem med VLC Player. Det är så att nu när jag spelar upp filmer (alla format), så blir de bara ett grå bild hela tiden under hela filmen. Dock hör jag fortfarande ljudet under hela filmen, felfritt. VLC är ju ett program som är oberoende av codecs så därför tycker jag det är så konstigt. Idag märkte jag att en länk som visade en streamande video fick samma problem - en "grå bild" fast med ljud. Dock har jag inte detta problemet i andra program som Windows Media Player 11, PowerDVD, Winamp och DivX Player. Har verkligen frågat överallt, och detta kanske inte är det rätta delen av forumet att ställa frågan på men eftersom det säkert finns någon här som kan detta med codecs, mediespelare och liknande så kanske det löser sig. Så är det någon som känner till detta problem och kan hjälpa mig ? Skulle vara väldigt tacksam då jag är riktigt beroende av VLC Player. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.