BSM Postad 2 december 2006 Postad 2 december 2006 Av någon anledning så kan inte jag se någon ändring när jag lägger in en effekt på ett klipp direkt, men när jag renderar filmen ser jag ändringen. Vad ska man göra för att se ändringen direkt i Vegas 5.0? Har kollat runt bland inställningarna men hittar inget... 0 Citera
Mr.Man Postad 3 december 2006 Postad 3 december 2006 du kan slå på och av visning av effekter med en knapp över visningsfönstret, du kanske har kommit åt den? 0 Citera
rirobban Postad 10 december 2006 Postad 10 december 2006 du kan slå på och av visning av effekter med en knapp över visningsfönstret, du kanske har kommit åt den? Vilken knapp är det? 0 Citera
Mr.Man Postad 11 december 2006 Postad 11 december 2006 Man kan slå på/av effekter eller splitscreen. sitter ovanför preview fönstret ganska centrerat. 0 Citera
rirobban Postad 11 december 2006 Postad 11 december 2006 Man kan slå på/av effekter eller splitscreen. sitter ovanför preview fönstret ganska centrerat. Tack så mycket:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.