Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Videoredigeringsprogram fel

Hej jag har följande problem:

1. Har köpt en JVC GZ-MG21E HD-videokamera

2. Programmet som medföljer heter – Digital Photo Navigator Ver.1.5

3. Det finns ett Redigeringsprogram där i som heter Power Director Express och detta funkade bra tills jag var tvungen att göra en ominstallation av datorn – då programmet hängde sig vid filmvisning av egenhändigt redigerat film i PDE.

4. Gjorde därefter en ominstallation och det blir en komplett installation Men redigerings programmet PDE öppnas inte !! Trots info om komplett installation.

5. Vid ominstallation kom en ruta upp att något låg kvar efter Avinstallationen!!

Filer finns kvar i windows register ?

6. Datorn jag använder är en Hp/Pavilion zd8000 med Windows XP installerat med Radeon

X600 (Grafitkort) + Pentium (4) CPU 3,20 Ghz + 1 Gb RAM + SP 2 + ACPI

Multiprocessor PC - version 5.1.2600.0

6. Är det någon som känner igen detta fenomen?

Vet att detta inte är något märkvärdigt program eller kamera Men för oss är det tillräckligt just nu för vårat föreningsvideo arbete.

MVh Tomas

Postad
Ålyckans inlägg utflyttad till en egen tråd från [thread=10472]Kraschar eller krånglar ditt program? Läs detta först för bättre support[/thread].

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...