Soul Fly Postad 26 november 2006 Postad 26 november 2006 Tja, Är det någon som är en fena på hur man gör "flow animations" i AE? Ett streck som ritas ut under en viss tid.. Till exempel om man vill att en teckning ska ritas ut, att strecken dras från punkt A till punkt B under en viss tid. Förstår ni? Kan man göra detta med vektorgrafik lättast då eller och kan man i så fall få AE att importera detta från exempelvis Illustrator? När jag testade att importerara vektorfrafik låste AE vektorerna så de blev odynamiska.. 0 Citera
Rogge Postad 26 november 2006 Postad 26 november 2006 När jag testade att importerara vektorfrafik låste AE vektorerna så de blev odynamiska.. Kopiera vektorerna i Illustrator och klipp in dom på en solid i AE. Då får du in vektorerna som masker i AE och kan animera dom som vanligt i AE. 0 Citera
Soul Fly Postad 26 november 2006 Författare Postad 26 november 2006 Aha. då förstår jag. Tnx mannen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.