generalwinter Posted March 13, 2004 Share Posted March 13, 2004 kritik tackstoryn till manus.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fUnky Primate Posted March 21, 2004 Share Posted March 21, 2004 Snygg WordArt!! Nej, jag ska läsa det när jag har tid... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted March 21, 2004 Share Posted March 21, 2004 för det första borde du följa "reglerna" för manusskrivande. Läs framförallt detta: http://www.voodoofilm.org/?url=/filmskola/manus2.html och kanske lite annat om manusskrivande på voodoofilms filmskola För det andra så borde du tänka lite mer på din stavning, för en historia med massor med särskrivningar och felstavningar tycker jag är aldeles för jobbigt att läsa. Om du bara följer detta så tror jag fler orkar läsa ditt manus. Som det ser ut nu så orkar jag inte läsa hela. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted May 4, 2004 Share Posted May 4, 2004 Jag har läst igenom ditt manus inte var det fel på din grundhistoria och handling men några ändringar bör göras manuset ska vara i ett annat format som man kan se på voodoofilm filmskola när du ändrar om den så tror vi kan börja tala om manus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts