Gate13 Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Tjena har en fråga, jag udnrar hur man göra på vegas video men också på adobe premiere, men helst på vegas video, det man ser på videoklippet minut 2:50. Ser ut som man spolar tillbaka, först går killen fram sen bak sen fram sen bak. Om ni förstår vad jag menar och vet hur man gör, så hjälp mig så är jag tacksam. Här är länken: 0 Quote
MikeeP Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 De är bara att filma en människa som går runt lite, sen klipper du bort nån sekund lite här och där på klippet.. Då blir det att människan "hoppar" runt orealistiskt. Du, ha kameran på ett stativ om du vill få samma "effekt" som på filmen! Inte alls svårt 0 Quote
Gate13 Posted November 21, 2006 Author Posted November 21, 2006 Men hur gör man så gubben går lite bakåt, asså på vissa ställen går han bak framåt bak framåt som om man rewindar ngn sekund. Hur gör man det? 0 Quote
carbe Posted November 21, 2006 Posted November 21, 2006 Det är gör man väl helt enkelt på samma sätt... Klipp bort lite. 0 Quote
Pehrbau Posted November 21, 2006 Posted November 21, 2006 klipp på lämpligt ställe och flytta resten en aning bakåt på spåret ovanför. Om du bara vill flytta benen och behålla kroppens fart och riktning får du tillgripa After Effects. 0 Quote
Fat Tony Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 det finns i vegas faktist snabbspoling loop och det är väll inte svårta att kopiera klistra in om det är så du menar? klipp bort en lite bit så har du det lycka till 0 Quote
Recommended Posts