filmkotten Postad 17 november 2006 Postad 17 november 2006 Behöver akut hjälp. Jag har i en film ett objekt som skall stråla på ett speciellt sätt enligt film i denna länk http://www.hemmabutikerna.com/files/83837/siemens_damm_okt06.mpg. (Tidning i slutet av filmen.) Med plugin Shine lyckas jag inte speciellt bra. Någonsom kan förklara, gärna med olika värden för att det skall lyckas? Tack på förhand! 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 17 november 2006 Postad 17 november 2006 Trapcode har en supportsida där du kan få hjälp. Jag kollade på reklamfilmen och såg att det där lätt skulle kunna göras med AEs standardeffekter. Utgångspunkt radial blur zoom. 0 Citera
filmkotten Postad 17 november 2006 Författare Postad 17 november 2006 tack skall genast testa, måste jag då lägga en vit solid platta bakom för att få det vita skenet. Har kollat igenom trapcode´s sida och kollat deras tutorials, och lyckas inte att få fram just den effecten som jag söker. 0 Citera
teo Postad 19 november 2006 Postad 19 november 2006 importerar du "tidningen" som en psdfil, eller är det en filmfil? testa att göra en ny composition av just den delen som du vill ha shine på, och lägg shine på den nya compositionen. kan funka om det inte funkar annars. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.