Film smurfen Postad 14 november 2006 Postad 14 november 2006 [Haunted] Synopsis: Genre: Skräck Längd: Okänt Budskapet: Filmen skall visa att man inte alltid kan ta saker för givet. Och att bevisa att nåt inte finns är väldigt osmart, speciellt när det drabbar skeptikern. Handling: Nåt hemskt håller på att hända, nåt dödande håller på att hända. En högstadje skola byggdes där en gammal borg stod för ungefär 500 år sen. Men en trollkarl har lagt en förbannelse över platsen som verkar ha aktiverats. Det sägs också att en pojke sets i skolans skyddsrum. Och att han på medeltiden byggdes in i borgen, men hans själ finns fortfarande kvar på platsen. Han försöker bara varna de för den dödande förbannelsen som bara blir värre och värre. Detta är en synopsis till vår första skräckfilm (och även vår första synopsis) som skall spelas in på vår skola. Skulle bli mycket tacksam för kritik och gärna tips om ni har några. 0 Citera
carbe Postad 16 november 2006 Postad 16 november 2006 Ehm, jag tycker att det är en ganska bra handling. Det enda som är lite irriterande är "...något dödande håller på att hända". Det låter lite konstigt bara. Du har ju faktiskt inte gjort så mycket än, så det är svårt att kommentera... 0 Citera
Film smurfen Postad 22 november 2006 Författare Postad 22 november 2006 tax Carbe. :P Nä det är ju sant, det är ju en synopsis. 0 Citera
carbe Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 tax Carbe. :P Nä det är ju sant, det är ju en synopsis. Precis. Annars gillar jag filmen! Jag är väl kanske lite mer delaktig i denna film än andra av en viss anledning som du säkert vet... :) Men varför vill ingen annan kommentera det? :S 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.