Crusty Postad 12 november 2006 Postad 12 november 2006 Ok, drömmen vore ju att få skapa musikvideos. Vad fasen blir man då? Vad ska jag söka till? Är inte så mycket för att göra långfilmer, utan mer korta saker. Typ reklam, jingles osv. Musikvideos är drömmen eftersom jag älskar musik och har ett sinne för att kombinera rörlig bild och musik. Har blivit tipsad om "rörlig design" på Forsbergs. Har även blivit antagen på Cross media producer på Medieskolan, men den ligger vilande. Jag måste bara välja rätt, har inte råd att slösa 2 år i fel riktning, så sitter mest och sliter mitt hår i frustration. Nå tips!? 0 Citera
EliteMachine Postad 13 november 2006 Postad 13 november 2006 Jag tror inte du ska oroa dig över utbildning... sålänge du gör det du brinner för så tror jag du kan utbilda dig till vad som helst... jag menar om du sitter och grejar med filmer hela dagarna ändå så kommer du att bli bra på det om det är din grej. Skola känns mest som en möjlighet att ge dig tiden till att göra allt det där du brinner för. Vilken skola det är sen, det tror jag inte är livsavgörande om du ändå redan har bestämt dig för vad du vill göra och hur du vill göra det. /M 0 Citera
Crusty Postad 19 november 2006 Författare Postad 19 november 2006 Åhh, precis ett sånt dära svar som göra att jag måste slita mera hår.. Men tack ändå :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.