Gå till innehåll

[monitor-strul] Kopiera arbete i Premiere...

Recommended Posts

Postad

Har stött på ett tröttsamt problem i Premiere. Jag har haft liknande problem förut, men nu är jag där igen.

Jag har en extern monitor som jag använder som external device, allt har fungerat bra till jag jag uppdaterade mina grafikdrivrutiner. Den externa monitorn kände inte av att det spelades upp film utan förblev svart i premiere.

Nu har jag kommit halvvägs till en lösning, när jag gör ett nytt projket kan jag fylla i i inställningarna att jag har en extern monitor, som den också hittar. Då jag provar i detta nya projekt hittar den mycket riktigt även min "monitor2" i "playback settings".

Men kruxet är att jag har ett stort projekt som jag hållt på många timmar med, och i detta projekt hittar den ingen "monitor2" i "playback settings"

Så det som jag hade velat är alltså att kopiera hela projektet och sen öppna upp det i ett projekt där jag kan välja min externa monitor.

Hoppas ni hänger med hur jag menar...

Mitt nuvarande projekt har rätt många sequence, då det är en konsert. Så det var inte så lätt som att ta "ctrl-c" & sen klistra in.

Någon som vet hur jag kan göra, eller hur jag eventuellt kan hitta min andra monitor i mitt pågående projekt?

Har Premiere 2.0

mvh

Hans

Postad

Skapa ett nytt Project och gå till File > Import och leta upp ditt gamla Project och tryck på Öppna. I den nya Bin som skapas i Project Panel ligger hela ditt gamla Project redo att fortsätta redigera i. :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...