Gå till innehåll

PeymanFilm

Medlemmar
  • Inlägg

    1
  • Blev medlem

Personlig information

  • Ort
    A, A

Filmskapande

  • Intressen
    Cash Back (film), Cashback, The Matrix J Styles, Sahar, Axwell, Tommy Trash, Daniel Leon, Adele, Farhad Darya Official Fan Page, Time

Utmärkelser för PeymanFilm

Nybörjare

Nybörjare (1/14)

  • Första inlägget
  • Konversationsstartare
  • Överlevde första veckan
  • En månad senare
  • Ett år

Senaste emblem

10

Anseende

  1. Tja vänner , Namnet är Peyman , och jag är låtskrivare och producent , ljudtekniker . Och har gjort musik från jag var 9 år och jag är 23 nu . För två år sen så väcktes mitt film intresse upp igen , efter som jag gjorde lite kort filmer när jag var 15 år , som gick väldigt bra för , filmenra visades i tv , och svt kom för att intervjua mig . Och alla tyckte att dem filmerna var så bra osv . För att jag visste inget om film , men jag visste exakt hur jag ville ha den . Men på nått sätt så var musik mycket mer intressant för mig . Så jag såg aldrig min talang i film . Och efter det så gjorde jag aldrig nån film igen tills ett år sen . Där jag bestämmde mig att göra en musik video till mig själv . Så jag börja plugga på lite och försöka lära mig allt som går att lära sig om filmning effekter osv . Så jag skrev ett kort manus eller vad man kallar det , inte direkt nån dialog och så bara så jag vet vad jag vill filma och den ska klippas och så vidare . Och jag gjorde mitt första musik video . Ni kan se den här . Peyman - Time (RadioEdit) - YouTube Jag tycker den ser helt okej ut för nån som lärde sig allt på några vecka bara . Jag måste vara ärlig , det här var det svåraste jag har nånsin varit med om . Väldigt mycket jobb för en person . Men man glömmer bort allt det svåra , när man ser den klara versionen . Man blir väldigt glad . Och väldigt många frågad mig om jag kan göra musik video till dem , men jag har tackat nej för att jag är ensam . Men senaste tiden så fick jag en väldigt bra ide. Så jag har tänkt starta ett team / produtionsbolag där vi gör musik videos & reklam . Och det jag vill är att hitta seriösa människor , som brinner för det dem gör . Och verkligen vill lära sig och utvecklas . För er som är intresserade , skriv lite om er själva , vad ni kan , vad ni tycker om . Järna vissa lite saker som ni har gjort . Vilka program ni arbetar med . Lite om va jag kan . Logic & protools (Cs5) after effects / photoshop / adobe premiere Klippningen Skriva film musik . Skriva manus Komma på idéer Kan lite om filmning/ kamera Lite basic om ljus Mixning Spela in ljud för filmer . mm. Enda som är ett krav är att ni måste bo i Stockholm . Jag har en hel del utrustningar för att gör dslr musik videos Ni kan skriva till mig på mail . Läser den väldigt ofta . Peymancontact@gmail.com http://Www.peyman-live.se Va inte rädda skriv , tror att det här kan bli väldigt kul . Om vi får till rätt folk . Tack för mig :) Med vänlig hälsning Peyman
×
×
  • Skapa nytt...