Gå till innehåll

jimmy nilsson

Medlemmar
  • Inlägg

    1
  • Blev medlem

Allt postat av jimmy nilsson

  1. Glitter i 3D.Hur far jag fram det.Klipper i AVID, effekterar i Adobe After Effects. Jag ska klippa ihop varan Dokumentar som vi spelar in i Metro Arts studios i Brisbane, Australien med start imorgon Fredag 21 April. Men i postproduction sa vill jag framhava fina visuella mönster i form av glitter i olika storlekar diamantformade el liknande. Vet du om ett bra program for att skapa sadant i?
×
×
  • Skapa nytt...