soulmate Postad 2 november 2006 Postad 2 november 2006 Jag kan erkänna att jag inte är en höjdare på kameror men har blivit intresserad på en sony hvr-v1u eller sony hvr-v1e, men vad är skillnaden? :S. Tack vid svar. Anders 0 Citera
EliteMachine Postad 2 november 2006 Postad 2 november 2006 Det finns länkar till recensioner om dessa två kameror här på forumet. 0 Citera
MovieSwede Postad 2 november 2006 Postad 2 november 2006 Skulle gissa att e = europe och U = USA dvs e=PAL u=NTSC 0 Citera
soulmate Postad 2 november 2006 Författare Postad 2 november 2006 Oh, tack för svaret Movieswede har gått runt hela dagen och funderat :P Tror ni det är ett bra köp btw? 0 Citera
MovieSwede Postad 2 november 2006 Postad 2 november 2006 Svårt att säga kameran har inte kommit ut på marknaden så lite mer fältanvändar recensioner vore bra först. Kameran använder en del ny teknik som kan både vara bra och dålig. Rent generellt så har jag inga problem med bildkvaliten den producerar, men då tekniken är ganska oprövad kan det finnas situationer som kan ge en icke önskvärd bildkvalite. Så vänta och se är väl det jag skulle rekommendera. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.