anders10 Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Hej! Fick tipset härifrån för ett tag sedan att enklaste sättet att importera musik till Premiere Elements var att göra det genom Media Player. Och visst fungerade det tills jag skulle göra det nu igen... "Sätt in CD:n i datorn-verktyg/alternativ/kopiera musik" Det är bara det att där finns inte längre något som heter "kopiera musik" Efter det skulle man klicka på Ok och sedan välja "kopiera" Men det finns ingen "kopiera" heller. Någon som kan hjälpa mig? Vänligen anders Nilsson 0 Quote
jernby film Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Hämta det här programmet. Gratis. Om du har köpt en cd ska du kopiera till wav-fil till din dator för att sedan lägga in i Premiere Elements. Du kan även kopiera mp3 samtidigt. Jag tycker programmet är bäst men andra har säkert alternativ. Detta har varit uppe för diskussion tidigare. http://www.audiograbber.com-us.net/download.html /nils 0 Quote
Recommended Posts