Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag och mina kompisar bestämde oss för att göra någon film, vi började med när huvudpersonen dog och arbetade oss neråt istället för uppåt. Såhär blev våran bombeffekt. Vi andvände oss av aska, en planka och en sten. väldigt lätt. Obs: det här va våran första seriösa film.

http://rapidshare.de/files/34638754/jagad.wmv.html

Berätta vad ni tycker, vill ha kritik på hur vi kan göra det bättre etc.

Posted

orka vänta i 1 minut för naga rapid share ticket. endå... håller på väntar.. nåjaa ;)... nu var den sedd. filmen var snygg. kan ja säga. gillade den starka gröna färgen, den gjorde en väldigt djungel liknande känsla.. angående bomben och de, så från bomben kom en massa "rök" men inge eld/explosion, känndes udda, men den del ni gjorde var häftig och snygg! förstås så fallandet skulle man ju kuna öva in lite mer ;)

Posted
Rapidshare blabla nånting. Vore nice om du kunde lägga upp "vanligt" via ftp/hemsida. Grymt skeptisk till sådanadär sidor. Vill inte att 100gig rått ska försvinna från hddn.

Fixa en åt mig så lägger jag upp den, och 100 gb går inte åt en lätt film som lätt går att ta bort med -DELETE- knappen. Om du inte orkar anstränga dig att ladda ner filmen så behöver du inte skriva?

Posted

tycker allt såg helt ok ut. dock så kändes explotionen alldeles för klen för att döda. skulle velat se skiten flyga åtminstone 3ggr så högt

Posted
tycker allt såg helt ok ut. dock så kändes explotionen alldeles för klen för att döda. skulle velat se skiten flyga åtminstone 3ggr så högt

Blir det verkligen så stort? Ge något tips på hur man kan mer eld och explosion så kan jag ju alltid försöka.

Posted

har sett den igen nu och det räcker nog om den e dubbelt så hög. och ett starkare explosionsljud hade väl inte skadat. fast det kanske e pga komprimeringen. sen så kanske man skulle kunna ha en svag orangefärgad lampa precis under som blinkar till när det flyger för att ge en illusion av lite eld

EDIT: såg den ännu en gång nu och jag hade nog försökt få in lite mer svart "rök"

Posted
har sett den igen nu och det räcker nog om den e dubbelt så hög. och ett starkare explosionsljud hade väl inte skadat. fast det kanske e pga komprimeringen. sen så kanske man skulle kunna ha en svag orangefärgad lampa precis under som blinkar till när det flyger för att ge en illusion av lite eld

EDIT: såg den ännu en gång nu och jag hade nog försökt få in lite mer svart "rök"

Okej, men en lampa.. då behöver man typ få den att blinka exakt när gubben flyger upp i luften, klurigt.. Men jag ska försöka komma på något sätt :)

Svart rök.. hmm.. kanske skulle kunna gå om man blandade i något i askan? Men vad? :P