Lookeqq Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 sho! om jag köper den här så står det att det blir 11,300.00sek, o jag e inte se van att köpa från internet sidor som är utomlands... hur mycket tilläg kan jag vänta mej att det blir? EDIT: oj då glömde adressen http://www.globalmediapro.com/do/product/1002 hare.... 0 Quote
jmalmsten Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 nr. 1... vilken sida pratar du om? nr. 2... är det innanför eller utanför EU? 0 Quote
Flatfoot Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Det enda jag har att säga är att det är sjukt bra pris. Har arbetet mycket med just den här typen av kamera och den är absolut vär 11000. Den har länge kostat 30 000 här i sverige. Vet inte vad priset ligger på just nu. Men det är väldigt bra kamera för det priset. 0 Quote
Per Lind Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Jag köpte min i Aspudden, Stockholm, hos Lindqvists Radio för 18000,- inkl moms. En toppenkamera jag är jättenöjd med. Sidan som hänvisas till ovan var jag också inne på innan jag köpte min. Moms tillkommer med 25% och sedan beror det på om den kommer utanför EU eller inte. Är det utanför så blir det ett antal kronor i tullockså. Jag har en liten känsla av att det är från Australien. -Per 0 Quote
Recommended Posts