andreas ljung Postad 8 augusti 2006 Postad 8 augusti 2006 jag är nybörjare inom AE och behöver lite hjälp. Håller på med en film som innehåller en sorts strålpistol, och jag behöver endast hjälp med hur man gör en "stråle", inte som en laser utan mer som ultravågor eller nåt i den stilen 0 Citera
jmalmsten Postad 9 augusti 2006 Postad 9 augusti 2006 Vektorpaint... läs in dig på den i AE's hjälp... F1, finns även flera innbyggda effekter som kallas just rays eller liknande har jag för mig, det står också i effetthjälpen... Välkommen hursomhelst. och räkna med att få just F1 som svar på många nybörjarfrågor då liknande grejer kommer upp nästan dagligdags... 0 Citera
andreas ljung Postad 9 augusti 2006 Författare Postad 9 augusti 2006 Tackar tackar, det räknar jag med 0 Citera
andreas ljung Postad 9 augusti 2006 Författare Postad 9 augusti 2006 jag lyckades hitta riktigt snygga "färdiga" effekter i "gallery of animation presets", men går det att använda dom direkt? och i så fall hur? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.