amazarakis1 Postad 24 juli 2006 Postad 24 juli 2006 Hej! Jag har en sennheiser som fungerat utmärkt ett tag, men så plötsligt har den slutat fungera utan att jag vet varför. Har inte utsatts för någon skada/fukt eller något sådant. Någon som vet vart man kan vända sig? Andreas 0 Citera
Luzer Postad 24 juli 2006 Postad 24 juli 2006 Tråkigt, har du dubbelkollat alla andra delar i kjedjan så du är 100% säker på att det är miken förresten? Dom enda jag kommer på som kanske kan nåt är polteknik i stockholm, ring till dom och hör. http://www.polteknik.se/ 0 Citera
Per Lind Postad 24 juli 2006 Postad 24 juli 2006 Finns det batteri i den? Har Du kollat om det i så fall är ström i? -Per 0 Citera
amazarakis1 Postad 25 juli 2006 Författare Postad 25 juli 2006 Tack för tipset! Ska lämna in den på polteknik, enligt de så var det antagligen "kristaller" som hade pajjat, kostar en tusing att fixa. Andreas 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.