DanyaelX Postad 17 maj 2006 Författare Postad 17 maj 2006 Hur är skurups som skola? Är lärarna och ämnena bra? Jag funderar på att gå antingen en foto eller film KY som komplement till mina universitets studier, och skurup ligger ju inte så långt bort så man har funderat lite på att gå där... Chris 0 Citera
sound_front Postad 20 maj 2006 Postad 20 maj 2006 Jo, alltså nu ska huvudläraren sluta. Han var bra tyckte jag, Anders som startade (Filmlinjen) för tjugo år sedan är som han é... Men skola i sig är ju bra men filmlijen har en del att arbeta på! ja det är ju bara att söka. Om två år... [citat=DanyaelX]Hur är skurups som skola? Är lärarna och ämnena bra? Jag funderar på att gå antingen en foto eller film KY som komplement till mina universitets studier, och skurup ligger ju inte så långt bort så man har funderat lite på att gå där... Chris[/citat] 0 Citera
DanyaelX Postad 20 maj 2006 Författare Postad 20 maj 2006 "är som han e"? Låter inte betryggande.... Tja om två år så borde jag vara färdig med min kandidat och påväg mot min magister så då är det ju aktuellt för mig så det passar ju utmärkt.. C. 0 Citera
sound_front Postad 20 maj 2006 Postad 20 maj 2006 Ja... Jag vill inte snacka skit om Skurup... Men det é som de é! inget att sticka under stolen! så bra, bara att söka då juh! [citat=DanyaelX]"är som han e"? Låter inte betryggande.... Tja om två år så borde jag vara färdig med min kandidat och påväg mot min magister så då är det ju aktuellt för mig så det passar ju utmärkt.. C.[/citat] 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.