tintin Postad 15 mars 2006 Postad 15 mars 2006 Jag befinner mig i Bolivia och ska gora ett deltagande video projekt, med ungdommar ifran 4 olika byar som ska bli ett produktionsteam, vissa vet inte ens vad en kamera ar. Dom ska fa dokumentera en ungdomms konferans, men forst sa ska vi jobba lite i deras byar. Jag har aldrig gjort nagot santhar och dom behover ju info och forberedelser. Nu undrar jag om nagon vanlig djal har lite tips och rad? och vart jag kan hitta skripta mallar och dylikt 0 Citera
sound_front Postad 15 mars 2006 Postad 15 mars 2006 [citat=tintin]Jag befinner mig i Bolivia och ska gora ett deltagande video projekt, med ungdommar ifran 4 olika byar som ska bli ett produktionsteam, vissa vet inte ens vad en kamera ar. Dom ska fa dokumentera en ungdomms konferans, men forst sa ska vi jobba lite i deras byar. Jag har aldrig gjort nagot santhar och dom behover ju info och forberedelser. Nu undrar jag om nagon vanlig djal har lite tips och rad? och vart jag kan hitta skripta mallar och dylikt[/citat] Här! på voodoofilm under fliken "skola" eller vad det står hittar di mallar för bland annat skripta m.m. lycka till! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.