neolit Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 När jag laddade ner test versionen av Adobe Premiere Elements 2.0 och skulle installera den, stötte programet på ett fel. Nämligen fick jag meddelandet att jag inte en såkallad komponen (SSE2), vilket jag inte har någon anning om vad detta är för något. Någon av er som vet? 0 Citera
Mr.B Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 [citat=neolit]När jag laddade ner test versionen av Adobe Premiere Elements 2.0 och skulle installera den, stötte programet på ett fel. Nämligen fick jag meddelandet att jag inte en såkallad komponen (SSE2), vilket jag inte har någon anning om vad detta är för något. Någon av er som vet?[/citat] Det beror tyvärr på att din processor är för gammal och inte stödjer SSE2. http://www.adobe.com/support/techdocs/332320.html jag sitter i samma båt, så det blir till att köpa ny dator om vi vill kunna andvända Adobes nya Production Studio program. 0 Citera
neolit Postad 25 januari 2006 Författare Postad 25 januari 2006 Tack för ditt svar Mr.B Jag som tänkte köpa detta program, :( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.