hildurblad Postad 18 september 2003 Postad 18 september 2003 Hej, Jag vet inte riktigt om jag har vänt mig till rätt forum, men efterarbetet handlar frågan iaf om. Jag har precis börjat titta på CleanerXL och nu dyker ett problem upp. Jag lyckas inte med att skapa någon masterfilm, eller html-fil med -taggen. Jag skall förklara hur jag gjort... 1. Jag väljer "New Job from Template". 2. Väljer PAL -> DV PAL 4x3 to QuickTime Streaming 3. Jag väljer att spara dokumentet som test.cjb 4. Jag väljer "Add source media" och infogar filen Virtuella_resor.mov 5. I rutan Output Profile kryssar jag i de uppkopplingsalternativ jag vill streama. Inställningarna ändrar jag under Encoder Setting. 6. I rutan Destinations ställer jag in vart jag vill att de streamade filmerna skall hamna. 7. Sedan väljer jag "encode now" MEN... jag får det inte att fungera. Alla uppkopplingsalternativen exporteras men det blir ingen html-fil eller masterfilm. Någonstans måste jag väl ställa in rtsp-adressen. Men vart? Tacksam för hjälp! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.